Pages

Sunday, October 2, 2011

Mikroteaching, UAK, Kediaman Terbuka, Dinner, Amali,Mesyuarat Agung, Exam, PBS, Cuti

Assalamualaikum dan selamat tengah hari.. Semua dah lunch? Aku x lunch lagi.. Jap lg pas aku update blog and off lappy nie.

Mmm.. assignment semua dah hantar, tapi msih belum selesai semuanya.. Sebab masih ada perbentangan mikroteaching and penulisan refleksi. So ada lagi yang belum lengkap.

Minggu depan selama 3 hari aku ada Ujian Akhir Kursus (UAK), ujian ini amat penting sama macam exam akhir nanti sebab kalau UAK ni tak lulus, makanya x boleh la nak ambil exam akhir nanti.. Lepas tu ada plak hari terbuka kolej kediaman dan dinner kediaman. Tema dinner kali ni ialah 'Twins'. So maksudnya disini, kena la cari twins cam muke yang iras ke, pakai baju sama ke and syaratnye juga kena bersama je sepanjang dinner mlm tu nnti. Lepas tu, minggu depannya pulak adalah minggu ujian amali. Semua pelajar dan subjek yang ada amali semua terlibat.

So, aku kena hadkan dan kawal la diri ni untuk online. Kena fokus study, and praktis amali. Dan lagi satu x lama lagi ada mesyuarat agung Per. Guru Pelatih Islam (PGPI) lak, aku sebagai bendaharinya perlu siapkan laporan kewangan tuk perbentangan dalam mesyuarat tu nanti. Tapi sebelum tu kena la settle kan kutip semua yuran ahli yang masih tertunggak, kemaskini invois, bil2 dan akaun sem ni. Wah, risau jugak ni takut timbul masalah dan persoalan. Hope semuanya ok..

Lagi sebulan lebih, nak exam akhir lak,. Aku harap exam kali ni pun pointer aku masih ditahap yang baik dan terus meningkat. Aminn.. So sementara sebelum exam tu, ble de masa aku kena la rajin2 balik umah jenguk family.. Ti ble dekat2 exam nak kena fokus study tul2, ulangkaji n x dpt la nak balik umah. Memang la bukan 24 jam study kan tapi, masa senggang yg ada tuk istirehat dan tuk diri sendri gak. Yelah, kuliah lagi, pebentangan lagi kan. Pastu dah cuti..

Tak sabar nak abeskan sem 2 tahun 1 PISMP nie.. Nak cuti semester bersama family tercinta. PBS tuk sem depan pun dah pilih, SK Desa Baiduri. Dekat gak dgn rumah. Kali ni wat sorang2 ja.. Tak pe, x kisah.. :)

No comments:

 
Images by Freepik