Pages

Monday, October 17, 2011

Masalah tisu kaki

Assalamualaikum.. hai,

aku sebenarnye baru balik dari klinik. Dah seminggu aku sakit kaki dekat dgn tumit. Masalahnya x lebam pun, tp sakit. Dah seminggu gitu, sejak ujian amali pj selasa lepas. Tahun lepas masa ujian amali pun kaki aku sakit gak. Tapi time tu belah kiri sakit, memang lebam la sampai ungu biru warnanya, dan kaki aku nampak besar. Masa tu aku gi klinik, doctor check mcm x de pape pun, x ray pun x.. aku risau gak.. Amek masa gak la nak baik masa tu. Skang sakit kaki kanan lak. Tapi kali ni x nmpak lebam apa pun. Tapi tetap sakit. Ble gi klinik, doctor kata x de apa. Masalah tisu je. Kalo berpunca dari eksiden ke, nampak lebam ke, sakit sgnt smpai x bleh nak jalan, baru die x-ray. Tapi yang tahun lalu tu, kaki lebam x  x-ray pun.. huhu.. And doctor kata memang amek masa ni nak bek, kadang2 ada yg smpai sebulan.. Tapi x de pape lah.. huhu.. Aku diberi ubat sapu and makan. Cepat la bek, x nak dah jalan cam orang tempang.. hoho..

No comments:

 
Images by Freepik