Pages

Thursday, March 18, 2010

Hai ! Seisi Perkenalan...

hai semua.. apa khbr? ni post petama aku.. tahniah pada aku,. haha..
Sebenarnye kan skang ni musim wat agsiment. sume tgh busy ngadap laptop. aku pun sme, tp men tenet lak lebih,.. x pe2 janji kje kena siap gak kn,.. hehe..
aku rancang nk wat blog mse cuti sem nnti, tp ntah knpe tgn ni gatai lak nk wat skng dh la kje x complete lg,. hehe..
kepada yg x kenal aku tu meh aku kenal kan diri,.
Nama aku noor a----da bt r--li. heh. pggil je nida. ninie pn bleh. Aku bru kursus persediaan sem 2 tuk amek ijazah perguruan. Lagi 4 thun bru abes blaja. Dulu mule2 pas Spm aku pnah msuk form 6 jap n msuk UiTm. Alhamdulillah thun kedua aku pas SPM dpt lak msuk ipgm ik. Tahniah kat aku,..hehe..
Tp persoalannyer layak kah aku menjadi seorang guru.. Sila nilai diri syer,.. ;-)
Orang kate sy ni calm n quiet. yeke??
Tp dlm family, fmly je yg taw,..haha
Suka abeskan mse depan laptop on tenet, tgk movie, video clip n shoppinh online.
Rse cam dh burink lak sem ni, cpat la abes sem 2 ni,.hahah..
Saya ade adik kecik yg bru umo 3 bulan lebih. comel sgt. Name die Raiyan Haziq. Bulu mata die lentik , kalah aku. adik2 aku yg len dh sek men, tgktn 4 n 5. sorg lg drjh 4.
Aku seorang yang suke kan kaler pink, putih, merah and ungu.
ape lg ek aku nk cter,..tu je la kut,. lau nk taw pape lg komen je k,.. tggu pos aku yg selanjutnyaaaaa.... :-)
Thanks sbb sudi bace..

8 comments:

adila said...

wahai cikgu pink..
same2.. saya mmg sudi bace blog org ni..

beshnye ade adik kecik.. tpi dah umor 20 ni mcm da ade anak sendri la plk.. ngeh3

selamat mnjadi guru yg berdedikasi..
i try to imagine the colour of ur class..
pink pink pink...
am i right?
fanatik pink~~~

i am waiting 4 ur next post k..
;)

nidapink90 said...

ok,..hehe tq very much..
org petame yg komen..

thanks dila yg comel...

ala,..tulah kn kak dh kawen dpt anak, ti umo anak dgn adek x jauh beza,..hahaha..beranagn lak..

x pe leh praktis jge budak kcik
kuang2..

miss_alin said...

alahai, anak sulong msti da pndai jage anak kan..

nida pun dh xlame da nk kawen kn..

hehe~

nidapink90 said...

haha,..x sabar rsenye (berangan)

tggu jemputan dariku,..
kuang2...

sK said...

hee...

nidapink90 said...

;-)

miss_alin said...

ok.. tggu kad jempputan ni..

kawan nida pun dah kawen,
nida bile lagi..

hehe~

nidapink90 said...

mm lg 5 tahun kut,..hehe

 
Images by Freepik