Pages

Saturday, November 27, 2010

Rindu, rindu serindu rindunyaaa

sejak aku mula cuti sampai ke hari ini and sampai lg beberapa mggu lg, aku merindui untuk berada di my

sweet home.. teringat keletah adik bongsu ku raiyan, adik tgh ku atie and juga fara..

rindu fgn almari ku, yg penuh dgn baju2 smapai nak terkeluar dari almari ( yolahh).. rindu semuanya..

Hairan?? aku dimana.. kan aku kat kmpung bersama atuk nenek ku.. huhu.. yla pas abes exam aku terus

bersiap balik.. and ble malamnya balek kmpg sbb nak menymbut raya haji..ble dah abes raya, family aku

abes sume balek.. tggl aku.. ble sorang2 ni, ape aku wat? mule2 rajin gak r, bce2 buku ckit2, pastu dah

kebosanan, dok berangan je dlm bilik sorang2..kikih.. keluar??.. ade la gak sesekali perrgi pekan dgn atuk

nenek ku.. huu... yla mne nak ada mall cam mid ke TS ke leisure mall ke cam kat sana tu.. tp ok gak pe, de je

kedai2 baju, kasut ke kat sini..murah punleh tahan..

hehe.. gmbar ni x de kena mengena pun dgn entry ni.. sje je.
gmbar ni diambil mse kena berkhidmat dulu dlm kemerdekaan mse 2009 yg lepas..
suke gmbr ni sebab nmpak meriah.. walopun tuan punye gmbr, x cantek,.. tgk2 tul x 

No comments:

 
Images by Freepik