Pages

Thursday, December 25, 2014

Kerja ohhh kerja




Alhamdulillah.. Hari ni dah hari kedua aku mula bekerja. Lepas habis belajar hari tu, aku sempat duduk rumah beberapa hari je lepas tu sibuk kehulu kehilir. Pergi mana?. Pergi Kampar, kenduri kahwin bestfriend, lepas tu terus balik kampung seminggu. Dari kampung balik KL sehari lepas tu terus ke Senawang pulak. Kat sana pun kenduri kahwin bestfriend aku jugak. Dua hari lepas tu, balik KL sehari, lepas tu dok kat Kota Damansara 2 minggu jadi tenaga pengajar untuk suatu program kat sana. Lepas dah habis program tu, baru balik KL dan 2 hari mencari kerja.

Banyak kerja aku dapat, tapi aku perlu pilih satu saja yang paling baik dan sesuai dengan aku. Ada jugak aku minta cikgu ganti kat sekolah, tapi perlu tunggu dulu.. So, daripada aku tunggu benda yang belum pasti baik aku pilih je dulu 1 kerja yang sesuai. Dengarnya kami posting awal tahun depan, sebab tu aku nak kerja cepat2 nak simpan duit. At least sempat kerja sebulan pun jadila. Boleh la gaji sebulan tu buat belanja ckit masa posting nanti. Betul tak??

No comments:

 
Images by Freepik