Pages

Saturday, December 31, 2011

Entry akhir tahun ini

Assalamualaikum..
hai,..
Alhamdulillah sebelum sempat menjengah ke tahun 2012, aku dah berjaya mengubah susun atur perabot di ruang tamu dan bilik tidur.. hmm.. baru la dapat tukar mood baru ckit. x la bosan sgt, asyik memandang mende yang sama di tempat yang sama je..

Tahun baru yang bakal menjengah lagi beberapa minit je lagi ni maka bermaksud aku pun akan bakal berusia 22 tahun.. oh 22 tahun rupenyer. Bermakna aku makin meningkat dewasa dan perlu lebih bersikap matang dan menjadi lebih lagi bertanggungjawab. Sedih ke umur makin meningkat? x.. tapi hepy sebab itu bermakna tempoh aku belajar pun makin berkurang.. maka setelah ditolak tahun 2012, tinggal lagi 2 tahun je lagi pengajianku..

Harapan aku ditahun baru ni, aku akan menjadi lebih baik dari sebelum2 ni dan aku juga harap aku dapat sesuatu yang diigini.. Apa dia??.. ada la.. hehe.. kalo cakap, takut lau x dapat or x jadi, sediyh n malu plak..

hmm.. ok la minta diri dulu.
Bye dan Assalamualaikum..

No comments:

 
Images by Freepik