Pages

Wednesday, October 6, 2010

Berakhir sudah ukjk sem 3 2010 ...

Alhamdulillah,.. akhirnya tamat sudah ujian amali dan kecergasan atau ukjk bagi sem ni..
Yang besnyer sem ni adalah yg akhir.. degreethun dpan ti dah x de dah ukjk kecuali student major pj,..heheh..
Citer hari ini ialah,..


Bile aku bgun pg, aku ingtkan bengkak kaki aku makin surut, tp tgk2 makin bengkak dan lebam ada la.. huhu..


walo pun de mc n surat doc, aku tetap nak buat ukjk.. Kalo x wat aku x de markah ti,. aku still leh jalan bukannye patah kaki.. haish..
En zul pn kata wat je setakat mana yg bleh, ti bg surat doc kat die..


Sume stesen aku cube wat yg termampu termasuklah lari ulang alik 10x dan lari 2.4 (6 pusingan padang).. tp de satu je stesen tu, lect yg bertugas x benarkan aku wat.. sebab kena melompat, takut x boleh.. huhu.. so x de markah la kat situ, cume ditulis 'cedera' ..
lari ulang alik tu, en jalal x benarkan aku lari so cume jalan je .. mm dapat le markah minimum jer..


yg 2.4 tu lak, mule2 igt nak jalan jer tp memng tertinggal  blkng la kan n ble lak nak abes 6 round so aku lari gak la ckit2. lari2 anak@jog pelan2.. yg aku leh bangga kan tu adalah aku berjaya abeskan 6 round tanpa henti.. Alhamdulillah.. tp mrkh ckit gak la, nak wat cmne. x leh nak lari laju2..

Memang terkilan gak la.. memng aku rasa ukjk sem ni lah yg paling teruk sekali berbanding sem2 lepas.. huhu..
walo bagaimana pun, aku rasa lulus gak kut.. so exam ti plak la penentunyer.. huhu.. 

No comments:

 
Images by Freepik