Pages

Saturday, May 21, 2011

Entry yang ringkas tapi bermakna jika anda ingin tahu, memahami dan mengenali saya.

Bila saya dalam keadaan bersedih, kecewa, ada masalah, ada sesuatu yang berada dalam fikiran, pendek kata saya x okey, saya akan :

1. tak study.
2. termenung panjang.
3. banyak/selalu dengar radio/lagu, tak macam selalu.
4. tak banyak bercakap.
5. tersenyum dan diam saja.
6. menyendiri.
7. menangis dalam diam.
8. membawa diri / bertukar angin ke tempat lain.
9. Menarik nafas panjang. 
10. Tengok banyak movie/ siaran TV.
11. sukar memandang tepat ke wajah orang yang rapat dangan saya pada jarak yang dekat dan tempoh yang lama.

Selalunya lebih kurang seminggu saya akan tak okey. Kemudian baru keadaan saya akan menjadi seperti biasa semula. 



 Anda Faham??

2 comments:

stzlh_zh said...

same la..hehe

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

ptut la..
ad time de ni mudy. mudy2 lelame lak 2?

 
Images by Freepik