Pages

Monday, April 2, 2012

100 follower

Alhamdulillah.. setelah beberapa hari aku x online sbb kesibukan melanda, bila aku buka je blog tengok2 dah ada follower ke 100! Alhamdulillah.. Akhirnya genap dah 100 follower blog aku.
 Orang lain dah beratus ratus, dah beribu ribu follower, tp aku baru rini dah ada 100. hmm x plah, at least aku dengan cara ku untuk berblog.

Setengah orng akan suka follow blog org yg cantik, hensem, yg slalu story pasal life, pasal lover, psl fashion.. Jadi blog2 yg mcm tu biasanya menjadi pilihan orang. Tujuan utama aku berblog pada mulanya dulu ialah nak sharing dgn semua pasal input yang aku dapat, share pasal nota2, esemen2 aku yg lepas2 supaya dapat beri manfaat kpd org lain terutamanya adik2 junior aku. Selain tu, blog pun dapat jadi satu medium untuk berdakwah dan menyebarkan pengetahuan islam.

Sekali sekala aku update jugak pasal life aku, luahan hati aku dsb sebagai satu cara untuk memberitahu orang2 yang aku sayangi seperti family dan kawan2 yang sentiasa mahu mengetahui perkembangan aku. So, x payah dah aku nak buka mulut cerita banyak kali sbb diorang dah boleh tengok dan baca sendiri kat blog aku ni.

Jadi, setiap orang ada tujuan dan matlamat tersendiri untuk berblog. Terpulang lah pada individu bagaimana nak manage dan menulis.

Have a nice day!

Yeay, dah ada 100 follower.. Thanks kepada semua follower :) Alhamdulillah...

1 comment:

Kak Bunga said...

salam kak bunga...sy dah follow kak bunga...nnti follow la sy ye..name kita samela...heheh

 
Images by Freepik