Pages

Monday, October 29, 2012

Kalimah Allah pada daging korban




Subhanallah.. Dalam kesibukan warga IPG IK sedang bertngkus lumus mengulangkaji pelajaran sebab exam dah pun bermula mulai hari ini. Aku dikejutkan dengan kejadian yg tidak disangka sangka. Housemate aku, Habibah bawa daging korban dari rumah dia. Hari ni turn dia memasak. Elok dia tengah potong daging tu kecil2, tengok2 ada kalimah Allah dalam daging tu. Aziemah pun bergegas panggil aku. Dan, Ya Allah besarnya KekuasaanMu. Ini kali pertama aku lihat kejadian ini depan mata aku. Sbelum ni selalu tengok kat buku2, internet je, kalimah Allah pada kucing, pokok, dan sebagainya. Tapi kali ni aku sendiri yang melihatnya. Masya Allah.. Segala puji-pujian hanya untukMu..



2 comments:

cik chechaq said...

subhanAllah.. bertuahnya..

nemonim said...

<-- saksi kejadia

 
Images by Freepik