Pages

Sunday, March 6, 2011

Kem Memperkasakan Kepimpinan (KMK) 2011

Pada 18-20 Feb yang lepas aku telah pergi ke KMK di Sg Congkak. Hari pertama lagi, handphone kami semua telah diambil dan disimpan.. huhu, sangat x suke.. tapi mesti ada tujuannya kan..

Kat sana kami makan dalam dulang. satu dulang 4-5 orang.. korang pernah makan dalam dulang? ni kali kedua aku makan dalam dulang/talam. hehe..


Dalam banyak2 aktiviti sepanjang KMK ni, ada aktiviti explorace. Nak dijadikan cerita, salah satu stesen tugasannya ialah kena pilih sorang dalam kalangan ahli group anda yg paling comel la kononnya.. dan aku telah terpilih, dan rupanya tugasannya ialah kena dapatkan cawan di kawasan yg boleh dikatakan agak menyeramkan la.. haha.. dan masa tu ada seorang yang menyamar jadi hantu, dan menakut2 kan peserta.. aku memng agak takut la time tu, dah la terkejut sebab tak perasan pun hantu tu. memang terjerit jerit la kau.. huhu...susah nya nak dapatkan cawan tu.. tapi kat stesen itu saja, kita dah boleh fikir mesej apa yang terselindung disebalik hantu itu..

Kemudian, ada juga bengkel pengurusan kertas kerja dan interaksi dan komunikasi berkesan.









Sebenarnya setiap sorang antara kami ada sampul untuk diletakkan komen2 atau kritikan membina oleh peserta dan fasi yang lain. Aku pun dapat beberapa komen/kritikan daripada orang yang dikenali dan juga orang yang tidak dikenali (yang tidak meinggalkan namanya).


Memandangkan handphone kami dirampas atau diambil sementara, maka tak banyak la gambar yang boleh aku kumpulkan sebabnya time tu baru kami dapat hp kami balik. Aku nak upload muke aku pun segan, sebab time tu muke masing2 kepenatan dan agak kecomotan untuk ditatap.. huhu..

Ok, itu sahaja lah aku nak tulis pasal KMK ni.. huhu.. sebenarnya nak citer panjang, tapi cam dah ilang idea sebab dah lama tak terupdate.. banyak lagi mende lain nak dimasukkan dalam blog nie,.. berbaris tengah tunggu giliran.. haha...



1 comment:

Seruling Senja said...

alhamdulillah, kem ni lagi best dari sebelum ni... input pun lagi baik... ruginya tak dapat join, huhu.. terlibat benda lain time tu... mantap sangat~

 
Images by Freepik